Sekretarz
  | 
Zadania i kompetencje
Sekretarz Powiatu zapewnia sprawne funkcjonowanie Starostwa, warunków jego działania, a także organizacji i koordynacji pracy oraz obsługi obywateli i w tym zakresie nadzoruje wszystkie wydziały.
Sekretarz Powiatu w szczególności:
- czuwa nad terminowością wykonywanych zadań,
 - koordynuje prace związane z opracowywaniem projektów aktów regulujących struktury i zasady działania Starostwa,
 - nadzoruje obsługę i przygotowanie tematyki posiedzeń Rady i Zarządu oraz koordynuje realizację podjętych uchwał,
 - koordynuje przygotowywanie odpowiedzi na wnioski i interpelacje radnych,
 - nadzoruje wykonanie zarządzeń Starosty,
 - wykonuje zadania związane z funkcja pełnomocnika do spraw wyborów-urzędnika wyborczego,
 - nadzoruje sprawy poprawy warunków materialno-technicznych działalności Starostwa, komputeryzacji, zakupów środków trwałych, remontów,
 - zapewnia zgodność działania Starostwa z obowiązującymi przepisami prawa,
 - nadzoruje prawidłową obsługę obywateli,
 - koordynuje, nadzoruje i kontroluje rozpatrywanie skarg i wniosków,
 - przegląda i dekretuje wpływającą korespondencję,
 - uczestniczy w posiedzeniach zarządu z głosem doradczym,
 - zapewnia kompleksowe rozwiązywanie problemów związanych z funkcjonowaniem Starostwa, sprawuje nadzór merytoryczny i kieruje Wydziałem Organizacyjnym,
 - posiada upoważnienie do podpisywania pism w sprawach z zakresu swojej właściwości nie zastrzeżonych do kompetencji Starosty.
 
| Opublikował w BIP: | |
|---|---|
| Data opublikowania: | 08.10.2008 11:32 | 
| Liczba wyświetleń: | 8072 | 
Przepraszamy, funkcjonalność tymczasowo niedostępna.