Sekretarz
|
Zadania i kompetencje
Sekretarz Powiatu zapewnia sprawne funkcjonowanie Starostwa, warunków jego działania, a także organizacji i koordynacji pracy oraz obsługi obywateli i w tym zakresie nadzoruje wszystkie wydziały.
Sekretarz Powiatu w szczególności:
- czuwa nad terminowością wykonywanych zadań,
- koordynuje prace związane z opracowywaniem projektów aktów regulujących struktury i zasady działania Starostwa,
- nadzoruje obsługę i przygotowanie tematyki posiedzeń Rady i Zarządu oraz koordynuje realizację podjętych uchwał,
- koordynuje przygotowywanie odpowiedzi na wnioski i interpelacje radnych,
- nadzoruje wykonanie zarządzeń Starosty,
- wykonuje zadania związane z funkcja pełnomocnika do spraw wyborów-urzędnika wyborczego,
- nadzoruje sprawy poprawy warunków materialno-technicznych działalności Starostwa, komputeryzacji, zakupów środków trwałych, remontów,
- zapewnia zgodność działania Starostwa z obowiązującymi przepisami prawa,
- nadzoruje prawidłową obsługę obywateli,
- koordynuje, nadzoruje i kontroluje rozpatrywanie skarg i wniosków,
- przegląda i dekretuje wpływającą korespondencję,
- uczestniczy w posiedzeniach zarządu z głosem doradczym,
- zapewnia kompleksowe rozwiązywanie problemów związanych z funkcjonowaniem Starostwa, sprawuje nadzór merytoryczny i kieruje Wydziałem Organizacyjnym,
- posiada upoważnienie do podpisywania pism w sprawach z zakresu swojej właściwości nie zastrzeżonych do kompetencji Starosty.
Opublikował w BIP: | |
---|---|
Data opublikowania: | 08.10.2008 11:32 |
Liczba wyświetleń: | 8032 |
Przepraszamy, funkcjonalność tymczasowo niedostępna.