W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Wróć

Elektroniczna Skrzynka Podawcza

Elektroniczna Skrzynka Podawcza umożliwia interesantom adresowanie do Starostwa Powiatowego w Żyrardowie dokumentacji urzędowej, min podań, wniosków oraz każdej innej dokumentacji, która jest opatrzona bezpiecznym podpisem elektronicznym.

Zgodnie z art. 3 pkt. 2 ustawy z dn. 10 września 2001 r. o podpisie elektronicznym (Dz. U. Nr 130 poz. 1450 z późn. zm.) bezpieczny podpis elektroniczny, to podpis, który:

  1. jest przyporządkowany wyłącznie do osoby składającej ten podpis,
  2. jest sporządzany za pomocą podlegających wyłącznej kontroli osoby składającej podpis elektroniczny bezpiecznych urządzeń służących do składania podpisu elektronicznego i danych służących do składania podpisu elektronicznego,
  3. jest powiązany z danymi, do których został dołączony, w taki sposób, że jakakolwiek późniejsza zmiana tych danych jest rozpoznawalna,

Wszystkich zainteresowanych korzystaniem z usług drogą elektroniczną, prowadzonych za pomocą powszechnie dostępnych narzędzi teleinformatycznych zapraszamy na stronę http://epuap.gov.pl/wps/portal/epuap w celu zapoznania się z informacjami dotyczącymi tego sposobu komunikowania i załatwiania spraw urzędowych.

Aby skorzystać z Elektronicznej Skrzynki Podawczej, należy:

  1. założyć bezpłatne konto użytkownika na elektronicznej Platformie Usług Administracji Publicznej (e-PUAP), pod adresem www http://epuap.gov.pl/
  2. zlokalizować Starostwo Powiatowe w Żyrardowie w portalu e-PUAP,
  3. wypełnić wniosek do Starostwa Powiatowego w Żyrardowie na docelowej stronie Elektronicznego Urzędu Podawczego (na stronie e-PUAP), lub dołączyć online dokument z bezpiecznym podpisem weryfikowanym za pomocą ważnego kwalifikowanego certyfikatu w formacie Xades-Bes.

Akceptowalne formaty załączników to: DOC, RTF, XLS, CSV, TXT, GIF, TIF, BMP, JPG, PDF.

Wielkość całkowita wszystkich załączników do jednego formularza (dokumentu elektronicznego) nie może przekroczyć 3mb (3000kb). Załączniki zawierające inne niż akceptowane typy plików będą automatycznie odrzucane przez system i nie zostaną rozpatrzone.

Wymogi korzystania z usług za pośrednictwem Internetu szczegółowo określa Rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 29 września 2005 r. w sprawie warunków organizacyjno-technicznych doręczania dokumentów elektronicznych podmiotom publicznym (Dz. U. Nr 200, poz. 1651).

Aby przejść, do formularza e-dokumentu, prosimy  kliknąć na kopertę.
 
Opublikował w BIP: Maciej Ragan
Data opublikowania: 08.10.2008 11:38
Liczba wyświetleń: 4826
Drukuj Zapisz do PDF

Przepraszamy, funkcjonalność tymczasowo niedostępna.