W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Wróć

Koordynator do spraw dostępności

Zadania koordynatora:

1. Wsparcie osób ze szczególnymi potrzebami w dostępie do usług świadczonych przez Starostwo;

2. Przygotowanie i koordynacja wdrożenia planu działania na rzecz poprawy zapewniania dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami zgodnie z minimalnymi wymaganiami określonymi w art. 6 ustawy o zapewnianiu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami;

3. Monitorowanie działalności Starostwa w zakresie zapewniania dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami.

Opublikował w BIP: Maciej Ragan
Data opublikowania: 16.04.2021 11:27
Liczba wyświetleń: 112
Drukuj Zapisz do PDF

Przepraszamy, funkcjonalność tymczasowo niedostępna.