Wydawanie zezwoleń na emisję gazów cieplarnianych z instalacji objętej systemem i określających obowiązki prowadzącego instalację w zakresie monitorowania
RSStelefon: 46 856-61-34
e-mail: wosir@powiat-zyrardowski.pl
pokój nr 204 (II piętro)
Sposób załatwienia sprawy
Wymagane dokumenty:
Wniosek o wydanie zezwolenia spełniający wymagania określone w ustawie z dnia 12 czerwca 2015 r. o systemie handlu uprawnieniami do emisji gazów cieplarnianych. ( Dz. U. z 2018 r. poz. 1201 z późn. zm.). oraz w Rozporządzeniu Komisji (EU) Nr 601/2012 z dnia 21.06.2012r. w sprawie monitorowania i raportowania w zakresie emisji gazów cieplarnianych zgodnie z dyrektywą 2003/87/WE Parlamentu Europejskiego i Rady.
Miejsce składania dokumentów:
Kancelaria (pokój nr 102, I piętro), ul. Limanowskiego 45, Żyrardów, w godzinach: poniedziałek, wtorek, czwartek 8.00-16.00, środa 8.00-17.00, piątek 8.00-15.00.
Opłaty:
Za wydanie zezwolenia w wysokości 82,00 zł. płatne na konto Urzędu Miasta w Żyrardowie (aktualny nr konta dostępny na stronie internetowej SP w Żyrardowie).
Termin załatwienia sprawy:
w ciągu miesiąca , a w sprawach szczególnie skomplikowanych - nie później niż w ciągu dwóch miesięcy od dnia wszczęcia postępowania.
Tryb odwoławczy:
Odwołanie wnosi się do Ministra Środowiska za pośrednictwem Starosty Powiatu Żyrardowskiego w terminie 14 dni, od dnia doręczenia decyzji stronie
Dodatkowe informacje:
brak.
Podstawa prawna:
Ustawa z dnia 27 kwietnia 2001 r. Prawo ochrony środowiska (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 1973 z późn. zm.).
Formularz do pobrania:
brak
Wytworzył: | Michał Wojciul |
---|---|
Data wytworzenia: | 13.12.2023 |
Opublikował w BIP: | Michał Wojciul |
Data opublikowania: | 13.12.2023 10:17 |
Liczba wyświetleń: | 64 |
Przepraszamy, funkcjonalność tymczasowo niedostępna.