W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Wróć

Zadania i kompetencje wydziału

Do podstawowych zadań Wydziału Organizacyjnego należy:

  1. W zakresie spraw obywatelskich:
    • wydawanie zezwoleń na przeprowadzenie zbiórki na terenie Powiatu,
    • nadzór nad stowarzyszeniami, ewidencja stowarzyszeń zwykłych,
    • udzielanie zezwoleń na sprowadzenie zwłok z zagranicy,
    • organizowanie transportu zwłok osób zmarłych w miejscach publicznych na terenie powiatu,
  2. Wdrażanie i nadzorowanie stosowania instrukcji kancelaryjnej, archiwalnej i jednolitego rzeczowego wykazu akt.
  3. Prowadzenie rejestru upoważnień do załatwiania spraw w imieniu Starosty.
  4. Prowadzenie rejestru porozumień.
  5. Prowadzenie rejestru skarg i wniosków.
  6. Przekazywanie materiałów do opublikowania w Dzienniku Urzędowym Województwa Mazowieckiego
  7. Prowadzenie sekretariatu.
  8. Prowadzenie akt i spraw osobowych pracowników Starostwa i kierowników powiatowych jednostek organizacyjnych.
  9. Prowadzenie spraw socjalnych pracowników.
  10. Zabezpieczenie przestrzegania w Starostwie przepisów dotyczących porządku, bezpieczeństwa i higieny pracy oraz ochrony przeciwpożarowej.
  11. Koordynowanie szkoleń, dokształcania i doskonalenia zawodowego pracowników.
  12. Planowanie i realizacja wydatków osobowych Starostwa.
  13. Administrowanie budynkiem Starostwa.
  14. Planowanie, przygotowanie i realizacja inwestycji oraz remontów realizowanych przez Starostwo.
  15. Prowadzenie spraw związanych z zaopatrzeniem i gospodarowaniem materiałami i urządzeniami technicznymi.
  16. Prowadzenie ewidencji środków trwałych, naliczanie ich umorzenia.
  17. Prowadzenie archiwum Starostwa.
  18. Obsługa informatyczna Starostwa, w tym nadzór nad archiwizacją danych – z wyłączeniem informacji niejawnych.
  19. Nadzór nad przetwarzaniem w Starostwie danych osobowych.
  20. Załatwianie całokształtu spraw związanych z pieczęciami urzędowymi, nagłówkowymi i tablicami.
  21. Gospodarowanie drukami i formularzami.
  22. Wykonywanie obsługi kancelaryjnej Starostwa.
  23. Koordynacja zamówień publicznych w Starostwie.
  24. Wykonywanie zadań związanych z wyborami.
  25. Organizowanie uroczystości, obchodów rocznicowych itp.
  26. Informowanie mieszkańców powiatu o miejscu i terminie obrad Rady Powiatu oraz posiedzeń Komisji Rady.
  27. Udostępnianie uchwał Rady i Zarządu na stronach internetowych powiatu oraz do wglądu w siedzibie Starostwa.
  28. Udostępnianie protokołów posiedzeń Rady Powiatu, Zarządu i Komisji do wglądu w siedzibie Starostwa.
  29. Gromadzenie i przygotowywanie materiałów niezbędnych do pracy Rady i Komisji.
  30. Obsługa Sesji Rady i posiedzeń Zarządu.
  31. Prowadzenie rejestru:
    • uchwał Rady,
    • wniosków i opinii Komisji,
    • interpelacji i wniosków radnych
  32. Przekazywanie do realizacji odpisów uchwał Rady, wniosków Komisji i interpelacji radnych, Sekretarzowi, Skarbnikowi, zainteresowanym dyrektorom oraz pełnomocnikom.
Odpowiedzialny za treść: Maciej Ragan
Wytworzył: Michał Wojciul
Data wytworzenia: 05.12.2023
Opublikował w BIP: Michał Wojciul
Data opublikowania: 05.12.2023 10:15
Liczba wyświetleń: 14
Drukuj Zapisz do PDF

Przepraszamy, funkcjonalność tymczasowo niedostępna.