W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Wróć

Zadania i kompetencje wydziału

Wydział Geodezji i Kartografii zajmuje się prowadzeniem powiatowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego dla obszaru powiatu w tym: geodezyjnej ewidencji sieci uzbrojenia terenu, zakładaniem i prowadzeniem bazy danych zwanej „powiatową bazą GESUT”, prowadzeniem gleboznawczej klasyfikacji gruntów, tworzeniem, prowadzeniem i udostępnianiem szczegółowych osnów geodezyjnych, obiektów topograficznych o szczegółowości zapewniającej tworzenie standardowych opracowań kartograficznych w skalach 1:500, 1:1000, 1:2000, 1:5 000, ochroną znaków geodezyjnych, grawimetrycznych i magnetycznych, prowadzeniem ewidencji gruntów i budynków, prowadzeniem i udostępnianiem rejestru cen nieruchomości, prowadzeniem operatu ewidencji gruntów i budynków, w szczególności wprowadzaniem udokumentowanych zmian do bazy danych ewidencyjnych, udzielaniem informacji z operatu ewidencji gruntów i budynków poprzez m. in. wydawanie wypisów i wyrysów z operatu ewidencyjnego oraz wydawaniem kopii dokumentów uzasadniających wpis do bazy danych operatu ewidencyjnego, koordynacją usytuowania projektowanych sieci uzbrojenia terenu. 

 Szczegółowe zadania Wydziału określa Regulamin Organizacyjny Starostwa Powiatowego w Żyrardowie

Odpowiedzialny za treść: Maciej Ragan
Wytworzył: Michał Wojciul
Data wytworzenia: 04.12.2023
Opublikował w BIP: Michał Wojciul
Data opublikowania: 04.12.2023 14:22
Ostatnio zaktualizował: Ewelina Radkiewicz
Data ostatniej aktualizacji: 17.01.2024 10:57
Liczba wyświetleń: 50
Drukuj Zapisz do PDF
wersje

Przepraszamy, funkcjonalność tymczasowo niedostępna.