Zadania i kompetencje wydziału
Wydział Geodezji i Kartografii zajmuje się prowadzeniem powiatowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego dla obszaru powiatu w tym: geodezyjnej ewidencji sieci uzbrojenia terenu, zakładaniem i prowadzeniem bazy danych zwanej „powiatową bazą GESUT”, prowadzeniem gleboznawczej klasyfikacji gruntów, tworzeniem, prowadzeniem i udostępnianiem szczegółowych osnów geodezyjnych, obiektów topograficznych o szczegółowości zapewniającej tworzenie standardowych opracowań kartograficznych w skalach 1:500, 1:1000, 1:2000, 1:5 000, ochroną znaków geodezyjnych, grawimetrycznych i magnetycznych, prowadzeniem ewidencji gruntów i budynków, prowadzeniem i udostępnianiem rejestru cen nieruchomości, prowadzeniem operatu ewidencji gruntów i budynków, w szczególności wprowadzaniem udokumentowanych zmian do bazy danych ewidencyjnych, udzielaniem informacji z operatu ewidencji gruntów i budynków poprzez m. in. wydawanie wypisów i wyrysów z operatu ewidencyjnego oraz wydawaniem kopii dokumentów uzasadniających wpis do bazy danych operatu ewidencyjnego, koordynacją usytuowania projektowanych sieci uzbrojenia terenu.
Szczegółowe zadania Wydziału określa Regulamin Organizacyjny Starostwa Powiatowego w Żyrardowie
Odpowiedzialny za treść: | Maciej Ragan |
---|---|
Wytworzył: | Michał Wojciul |
Data wytworzenia: | 04.12.2023 |
Opublikował w BIP: | Michał Wojciul |
Data opublikowania: | 04.12.2023 14:22 |
Ostatnio zaktualizował: | Ewelina Radkiewicz |
Data ostatniej aktualizacji: | 17.01.2024 10:57 |
Liczba wyświetleń: | 50 |
Przepraszamy, funkcjonalność tymczasowo niedostępna.