Zamówienia publiczne
Platforma zakupowa Powiatu Żyrardowskiego
Dokumentacja postępowań o udzielenie zamówień publicznych na potrzeby Powiatu Żyrardowskiego publikowana jest na Platformie zakupowej dostępnej pod adresem strony internetowej https://powiat-zyrardowski.ezamawiajacy.pl.
Platforma zakupowa jest też miejscem publikacji:
- dokumentacji postępowań o udzielenie zamówień, do których nie stosuje się przepisów ustawy - Prawo zamówień publicznych – w przypadkach określonych w wewnętrznych regulacjach Starostwa Powiatowego w Żyrardowie,
- ogłoszeń o zamiarze przeprowadzenia wstępnych konsultacji rynkowych.
Obsługę merytoryczną Platformy zakupowej zapewnia Wydział Inwestycji i Zamówień Publicznych Starostwa Powiatowego w Żyrardowie.
Pomoc techniczną dla użytkowników Platformy zakupowej zapewnia dostawca usługi. Infolinia Marketplanet dla wykonawców: +48 22 257 22 23.
Instrukcje obsługi Platformy zakupowej dedykowane dla wykonawców dostępne są na Platformie zakupowej w sekcji „Baza wiedzy”.
Informacje dla osób fizycznych, które zgłaszają lub ujawniają publicznie informacje o naruszeniu prawa uzyskane w kontekście związanym z pracą (sygnalistów) – w tym dla osób świadczących pracę pod nadzorem i kierownictwem wykonawcy, podwykonawcy lub dostawcy – dostępne są w BIP Starostwa Powiatowego w Żyrardowie w sekcji „Sygnaliści”.
Podmiot udostępniający: | Starostwo Powiatowe w Żyrardowie |
---|---|
Odpowiedzialny za treść: | Maciej Ragan |
Wytworzył: | Ewelina Radkiewicz |
Data wytworzenia: | 12.10.2023 |
Opublikował w BIP: | Ewelina Radkiewicz |
Data opublikowania: | 12.10.2023 15:45 |
Ostatnio zaktualizował: | Marcin Guzik |
Data ostatniej aktualizacji: | 29.10.2024 12:54 |
Liczba wyświetleń: | 58 |
Przepraszamy, funkcjonalność tymczasowo niedostępna.