W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Nabór na wolne stanowisko urzędnicze - Informatyk w Wydziale Organizacyjnym w Starostwie Powiatowym w Żyrardowie

RSS

Termin składania ofert upływa z dniem 4 marca 2024 roku o godz. 10:00.

Starostwo Powiatowe w Żyrardowie ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze: Informatyk w Wydziale Organizacyjnym w Starostwie Powiatowym w Żyrardowie.

Dokumenty należy przesłać pocztą na adres: Starostwo Powiatowe w Żyrardowie, ul. Limanowskiego 45, 96-300 Żyrardów (decyduje data wpływu do urzędu) lub złożyć w zaklejonej kopercie, w biurze podawczym Starostwa Powiatowego w Żyrardowie (I p., pok. 102) z adnotacją : "dot. naboru OR.2110.9.2024 na stanowisko: Informatyk w Wydziale Organizacyjnym".

Załączniki:

Podmiot udostępniający: Starostwo Powiatowe w Żyrardowie
Odpowiedzialny za treść: Maciej Ragan
Wytworzył: Andrzej Moskal
Data wytworzenia: 23.02.2024
Opublikował w BIP: Andrzej Moskal
Data opublikowania: 23.02.2024 15:08
Liczba pobrań: 60
Podmiot udostępniający: Starostwo Powiatowe w Żyrardowie
Odpowiedzialny za treść: Maciej Ragan
Wytworzył: Andrzej Moskal
Data wytworzenia: 05.03.2024
Opublikował w BIP: Andrzej Moskal
Data opublikowania: 05.03.2024 14:57
Ostatnio zaktualizował: Andrzej Moskal
Data ostatniej aktualizacji: 13.03.2024 14:42
Liczba pobrań: 95
Podmiot udostępniający: Starostwo Powiatowe w Żyrardowie
Odpowiedzialny za treść: Maciej Ragan
Wytworzył: Andrzej Moskal
Data wytworzenia: 23.02.2024
Opublikował w BIP: Andrzej Moskal
Data opublikowania: 23.02.2024 15:08
Ostatnio zaktualizował: Ewelina Radkiewicz
Data ostatniej aktualizacji: 06.03.2024 08:41
Liczba wyświetleń: 188
Drukuj Zapisz do PDF
wersje

Przepraszamy, funkcjonalność tymczasowo niedostępna.